reklama

Môj prvý blog... aj o rozhodnutiach, ktoré dozrievajú celé roky

Tak a je to tu - po niekoľkých rokoch zvažovania som sa rozhodol založiť si blog na SME.sk a pravidelne tam prispievať svojimi úvahami, názormi a postrehmi z môjho života. Niekto to možno berie ako určitú formu exhibicionizmu, ale pre mňa to znamená mať možnosť zdieľať moje myšlienky a moju životnú filozofiu, či už s mojimi priateľmi a známymi, alebo s náhodnými čitateľmi môjho blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako už napovedá názov tohto článku, chcem dnes písať o rozhodnutiach, ku ktorým sa odhodlávame celé roky a potom nás akoby "osvietila" nejaká sila a jednoducho sa to rozhodneme urobiť. Presne takto to bolo so založením môjho blogu. Možno to bola moja slabá vôľa, že som tak neurobil už skôr alebo jednoducho teraz prišiel ten čas a reálna potreba prejaviť sa práve takouto formou.

Ale hlavne ma fascinuje to, ako sa zrazu dajú veci do pohybu, ako mi spontánne napadla myšlienka zaregistrovať blog na internete a ako prichádza inšpirácia na napísanie prvých článkov. Odkiaľ sa vzala tá sila, ktorá ma zmobilizovala k činu a prečo mi po celé roky chýbala, keďže som tak neurobil už oveľa skôr už pri prvej úvahe o založení blogu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vysvetľujem si to tak, že teraz prišiel ten pravý čas na takúto formu prejavu a že bolo správne, keď som sa do toho nenútil a nechal som to na spontánne rozhodnutie. Život má svoj rytmus a zvyčajne sa nám rytmus života zdá byť pomalší, než by sme si predstavovali. Veľmi často sa to deje aj pri hľadaní životného partnera alebo pri dosahovaní našich cieľov, keď nemáme trpezlivosť čakať častokrát celé roky na to, kým sa nám splní náš vysnívaný zámer.

Teším sa, že takouto formou budem môcť vyjadrovať to, čo prežívam a keďže milujem pohrávanie sa so slovami pri písaní textu, teším sa na čas strávený pri písaní môjho blogu a aj na vaše reakcie na moje názory.

Martin Detvaj

Martin Detvaj

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý hľadá zmysel života a dobrý pocit z neho, pričom sa ho snažím nachádzať aj v každodenných a zdanlivo všedných veciach. Zoznam autorových rubrík:  Moje uvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu