reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Detvaj

Martin Detvaj

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý hľadá zmysel života a dobrý pocit z neho, pričom sa ho snažím nachádzať aj v každodenných a zdanlivo všedných veciach. Zoznam autorových rubrík:  Moje uvahySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Môj prvý blog... aj o rozhodnutiach, ktoré dozrievajú celé roky

Martin Detvaj

Môj prvý blog... aj o rozhodnutiach, ktoré dozrievajú celé roky

Tak a je to tu - po niekoľkých rokoch zvažovania som sa rozhodol založiť si blog na SME.sk a pravidelne tam prispievať svojimi úvahami, názormi a postrehmi z môjho života. Niekto to možno berie ako určitú formu exhibicionizmu, ale pre mňa to znamená mať možnosť zdieľať moje myšlienky a moju životnú filozofiu, či už s mojimi priateľmi a známymi, alebo s náhodnými čitateľmi môjho blogu.

  • 27. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu